1. Avengers - 9/10
2. Iron Man 2 - 8/10
3. Iron Man - 8/10
4. Incredible Hulk - 8/10
5. Captain America: Pierwsze starcie - 8/10
6. Marvel One-Shot: All Hail the King - 8/10
7. Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened On The Way to Thor's Hammer - 8/10
8. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - 8/10
9. Iron Man 3 - 8/10
10. Marvel One-Shot: Item 47 - 7/10
11. Strażnicy Galaktyki - 7/10
12. Thor: Mroczny świat - 7/10
----------------------------------------------
13. Marvel One-Shot: Agent Carter - 5/10
14. Marvel One-Shot: The Consultant - 5/10
1. Iron Man - 7+/10
2. Avengers - 7/10
3. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - 7/10
4. Captain America: Pierwsze starcie - 6/10
5. Iron Man 2 - 5/10
6. Thor - 5/10
7. Iron Man 3 - 5/10
8. Thor: Mroczny świat - 5/10
9. Strażnicy Galaktyki - 5/10
10. Incredible Hulk - 3/10
zimowego żołnierza ponoć oceniasz na 6? czyżbyś jednak powoli przekonywał się do marvela?
i chciałem cię przeprosić za ostatni naskok na ciebie :P niepotrzebne to było z mojej strony, co najwyżej dziecinne
1. Avengers - 8/10
2. Iron Man 3 - 7/10
3. Iron Man - 7/10
4. Iron Man 2 - 6/10
5. Thor - 6/10
6. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - 6/10
7. Incredible Hulk - 6/10
8. Thor: Mroczny świat - 5/10
9. Captain America: Pierwsze starcie - 4/10
Ja zrobię ranking odrazu od najlpszego do najgorszego
1 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 10/10
2 miejsce Iron Man 2 10/10
3 miejsce Avengers 8/10
4 miejsce Strażnicy Galaktyki 8,5/10
5 miejsce Captain America First Avenger 9/10
6 miejsce Thor 8/10
7 miejsce Iron Man 8/10
8 miejsce Iron Man 3 6/10
9 miejsce Thor Mroczny Świat 7,5/10
10 miejsce Incredible Hulk 7/10
Aktualny Ranking po Avengers Czas Ultrona mój ranking przestawia się tak
Mój prezentuje się tak
I faza
1 miejsce Iron Man 2; 10/10
2 miejsce Avengers 9/10
3 miejsce Captain America First Avenger 9/10
4 miejsce Iron Man 8/10
5 miejsce Thor 8/10
6 miejsce Incredible Hulk 7/10
II faza
1 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 10/10
2 miejsce Avengers Czas Ultrona 9/10
3 miejsce Strażnicy Galaktyki 9/10
4 miejsce Iron Man 3; 6/10
5 miejsce Thor Mroczny Świat 8/10
Razem wygląda to tak u mnie
1 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 10/10
2 miejsce Iron Man 2 10/10
3 miejsce Avengers Czas Ultrona 9/10
4 miejsce Avengers 9/10
5 miejsce Strażnicy Galaktyki 9/10
6 miejsce Captain America First Avenger 9/10
7 miejsce Iron Man 8/10
8 miejsce Thor 8/10
9 miejsce Iron Man 3; 6/10
10 miejsce Thor Mroczny Świat 8/10
11 miejsce Incredible Hulk 7/10
1. Avengers - 1/10
2. Iron Man 2 - 7/10
3. Iron Man - 3/10
4. Incredible Hulk - 5/10
5. Captain America: Pierwsze starcie - 5/10
6. Hulk 2003 - 7/10
8. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - 3/10
9. Iron Man 3 - 7/10
11. Strażnicy Galaktyki - 4/10
12. Thor: Mroczny świat - 6/10
Ostrzegam, że przy filmach Marvela lubię zawyżyć ocenę:
1. Iron Man 3 - 9+/10
2. Strażnicy galaktyki - 9/10
3. Iron Man - 8/10
4. Avengers - 8/10
5. Thor: Mroczny świat - 8/10
6. Iron Man 2 - 8-/10
7. Thor - 8-/10
8. Captain America: Zimowy żołnierz - 7+/10
9. Avengers: Age of Ultron - 7+/10
10. Incredible Hulk - 6+/10
11. Captain America: Pierwsze starcie - 6/10
Aktualizacja:
1. Avengers - 9/10
2. Iron Man 2 - 8/10
3. Iron Man - 8/10
4. Avengers: Czas Ultrona - 8/10
4. Incredible Hulk - 8/10
5. Captain America: Pierwsze starcie - 8/10
6. Marvel One-Shot: All Hail the King - 8/10
7. Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened On The Way to Thor's Hammer - 8/10
8. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - 8/10
9. Iron Man 3 - 8/10
10. Marvel One-Shot: Item 47 - 7/10
11. Strażnicy Galaktyki - 7/10
12. Thor: Mroczny świat - 7/10
----------------------------------------------
13. Marvel One-Shot: Agent Carter - 5/10
14. Marvel One-Shot: The Consultant - 5/10